Urăsc atât de tare oameni care urmează să spun ceva urât sau să te jignească dar înainte de asta adaugă „fara supărare” sau „sa nu te superi” adică pe bune ? Urmează să spui ceva nasol despre mine și eu ce ar trebui să fac să îți mulțumesc ? Dacă probabil faci asta te-aș ură. Un alt lucru pe care îl urăsc sunt bețivi nici nu cred că este nevoie să zic explic și de ce. Urăsc atât de tare oameni care pun ketchup pe hotdog, jur deci ură pe care o simț bruuuh nu cred că am cuvinte. Clanțele ude, când este ud pe podea și calci cu șosetă în apa, din nou nu am cuvinte pentru așa ceva este total groaznic. Fețele care poartă fustă și blugipantaloni adică ori porți fustă sau porți pantaloni nu înțeleg care este rostul ? Bine acum nu sunt un critic de modă sau am studii în domeniul asta dar totuși, mă rog trecem peste. Urăsc când mă duc la cineva acasă și câinele lor sare pe mine și persoană respectivă spune „este doar prietenos” ghici ce eu nu sunt așa că ia-ți câinele de pe mine. Când mă duc la un restaurant și îmi termin cină de mâncat și chelnerul vine cu deșertul dar totuși nu i-a farfuria din care am mâncat cină, adică ce se întâmplă ? Crezi că vreau să îmi mănânc deșertul în timp ce mă uit la resturile de pui din farfurie ? Acum am văzut că nu se mai întâmplă acest lucru ceea ce este super bine. Aș scrie mult mai mult dar cred că ajunge momentan oricum mi-ar lua un 1 an să scriu tot ce urăsc probabil voi mai face un articol sau 2 , 3 cu lucruri pe care le urăsc.

Lasă un răspuns

